Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen
Veilig online betalen

Onze webshop is optimaal beveiligd. Kies je gewenste betaalwijze en reken je bestelling altijd veilig af!

Contact

085 – 400 20 03

info@hygieneconcurrent.nl

Vragen en/of opmerkingen?
Neem contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Algemeen

De webshop is 24/7 open. De klantenservice is telefonisch en per mail bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.

Tel: 085-400 20 03
Mail: info@hygieneconcurrent.nl

Je kunt een account aanmaken door bovenaan de pagina op de knop mijn account te klikken. Deze knop vind je rechtsboven op elke pagina naast de zoekbalk.
Vervolgens vul je in het kopje registreren je inloggegevens in om een account aan te kunnen maken. Je inloggegevens zijn je gekozen e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Klik vervolgens op de knop registreren om je account definitief aan te maken. Vanaf dit moment kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord!

Een account aanmaken tijdens het afrekenen
Ook kun je een account aanmaken tijdens het afrekenen op de afrekenpagina, de laatste stap van het bestelproces. Na het invullen van je factuurgegevens heb je de mogelijkheid om te klikken op de knop account aanmaken?. Je hoeft alleen nog maar een sterk wachtwoord in te voeren. Plaats je bestelling en vanaf dit moment kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Mogelijk gebruik je niet de juiste inloggegevens. Controleer eerst of je jouw e-mailadres en wachtwoord goed hebt ingevoerd. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters, kleine letters, extra spaties en cijfers. Indien het vervolgens nog steeds niet lukt om in te loggen, klik dan op wachtwoord vergeten? Op deze pagina kun je jouw gebruikersnaam of e-mailadres invullen en je wachtwoord resetten. Er wordt door ons een mail naar je verzonden om je wachtwoord opnieuw in te kunnen stellen.

Mocht je jouw e-mailadres vergeten zijn of lukt het na het doorlopen van de bovenstaande stappen nog niet om in te loggen, neem dan contact met ons op via 085-4002003 of via info@hygieneconcurrent.nl.

Gegevens van je bestelling wijzigen
Als je jouw bestelling geplaast hebt kan het voorkomen dat je erachter komt dat je net het verkeerde product of verkeerde aantallen hebt besteld. Of dat je factuur/verzendgegevens toch niet blijken te kloppen. Geen probleem! Neem snel contact met ons op via 085-400 20 03 of via info@hygieneconcurrent.nl. Als wij jouw bestelling nog in behandeling hebben passen wij direct samen aan. Ook als je bestelling al is verzonden zorgen wij samen voor een passende oplossing!

Accountgegevens wijzigen
Als je een account hebt aangemaakt op HygiëneConcurrent.nl kun je jouw gegevens gemakkelijk aanpassen in mijn account. Mijn account vind je bovenaan je scherm op iedere pagina, rechts naast de zoekbalk. Als je hier op klikt kom je in je accountoverzicht terecht. Ga vervolgens naar het kopje accountgegevens en pas je gegevens hier gemakkelijk aan.

Je ontvangt je factuur direct na je betaling per mail op het bij ons bekende e-mailadres. Als je jouw factuur toch niet ontvangen hebt of je kan deze niet meer terugvinden in je mailbox kun je uiteraard even contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat je jouw factuur alsnog snel ontvangt!

Op rekening kopen
Je kunt ook op rekening kopen op HygiëneConcurrent.nl. Als jouw aanvraag om op rekening te kunnen kopen door ons is goedgekeurd, is deze betaalwijze beschikbaar tijdens het afrekenen.
Na het afrekenen ontvang je eerst je bestelling, en op de leverdag van jouw bestelling sturen wij per mail de factuur naar je toe. Als je jouw factuur toch niet ontvangen hebt of je kan deze niet meer terugvinden in je mailbox kun je uiteraard even contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat je jouw factuur alsnog snel ontvangt!

Tel: 085-400 20 03
Mail: info@hygieneconcurrent.nl

Is er iets mis met je factuur? Neem even contact met ons op via info@hygieneconcurrent.nl of bel 085-4002003 en we lossen het samen op!

Na het bestellen ontvang je direct per mail een orderbevestiging. Als je deze niet hebt gekregen is het mogelijk dat jouw bestelling niet goed bij ons is doorgekomen. Heb je via iDeal betaald? Controleer dan of de betaling van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is, hebben wij jouw bestelling niet goed ontvangen.

Als je twijfelt of je bestelling wel goed is doorgekomen, neem dan gewoon even contact met ons op via info@hygieneconcurrent.nl of bel 085-4002003.

Wij gebruiken jouw gegevens voor het verzenden van je bestelling en om contact met je op te nemen indien dit noodzakelijk is. Heb je een account aangemaakt? Dan bewaren we jouw gegevens, als je ingelogd bent staan deze alvast voor je ingevuld bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Wij kunnen je gegevens ook gebruiken voor verzending van onze folders, aanbiedingen of kortingscodes. Indien je deze niet (meer) wenst te ontvangen kun je je hiervoor bij ons afmelden via info@hygieneconcurrent.nl of bel 085-4002003.

Neem contact met ons op via info@hygieneconcurrent.nl of bel 085-4002003, en wij beantwoorden je vraag!

Bestellen en betalen

Vind je gewenste product in de juiste productcategorie of door een zoekterm in te typen in de zoekbalk. Plaats het product in je winkelwagentje door op de knop bestellen of toevoegen aan winkelwagen te klikken. Controleer je bestelling in het winkelwagentje, hier vind je een compleet overzicht van alle door jouw bestelde producten. Na deze controle kom je in het afrekenscherm waar je jouw factuur/verzendgegevens voor ons achterlaat om de bestelling bij jou te kunnen bezorgen. Na het plaatsen van je bestelling reken je af middels de door jou gewenste betaalmethode en ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Wij breiden ons assortiment steeds verder uit. Als je jouw gewenste product niet in onze shop kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@hygieneconcurrent.nl of bel via 085-400 20 03.
Wij gaan voor jouw op zoek en doen je vrijblijvend een offerte toekomen met onze bekend lage prijzen.

Klik op het winkelwagen icoon rechtsboven op de website. Je winkelwagen wordt geopend en hier heb je een compleet overzicht van alle door jouw bestelde producten. Hier controleer je je bestelling en kun je dus ook wijzigingen aanbrengen.

Ja natuurlijk. Het is zeker mogelijk om ons te bellen of te mailen om je bestelling aan ons door te geven. Het gemakkelijkst is echter wel om via onze webshop te bestellen.

Uiteraard kun je d.m.v. je smartphone of tablet gemakkelijk en snel en zonder beperkingen bestellen op HygiëneConcurrent.nl.

Er zijn veel verschillende betaalwijzen beschikbaar om je bestelling af te rekenen:

  • Op rekening kopen; betalen binnen 14 dagen na factuurdatum
  • IDeal
  • Creditcard: Mastercard, Maestro, Visa
  • Klarna: Achteraf betalen
  • American Express
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Giropay

Wil je graag op rekening kopen? Neem hiervoor contact met ons op via info@hygiëneconcurrent.nl of bel 085-4002003.

Ja uiteraard. HygiëneConcurrent.nl werkt samen met payment provider Mollie. Mollie is nationaal én internationaal een zeer betrouwbare naam op het gebied van betaaldiensten. Ook heeft HygiëneConcurrent.nl een internationaal erkend SSL beveiligingscertificaat waardoor de verbinding tussen jou en betaalomgeving Mollie optimaal is beveiligd.

Ons IBAN rekeningnummer is NL58 INGB 0006 1136 62.

Ja hoor dit kan, geen probleem. Neem even contact met ons op via info@hygieneconcurrent.nl en vermeld je bestelnummer. Of bel 085-4002003 en wij gaan dit samen oplossen.

Verzending en bezorging

Bij een bestelling vanaf € 150,- excl. btw is de verzending naar jou toe altijd gratis. Onder dit bedrag betaal je € 6,95 excl. btw aan verzendkosten.

Gratis afhalen in Nieuwegein
Wist je al dat je jouw bestelling ook gewoon kunt komen afhalen in ons magazijn in Nieuwegein? Selecteer deze verzendoptie tijdens het afrekenen. Wij nemen je bestelling direct in behandeling en zorgen wij dat deze binnen 1 tot 3 werkdagen voor je klaar staat om afgehaald te worden. Je ontvangt van ons bericht als je bestelling klaar staat!

Je bestelling wordt gratis bij je geleverd bij een bestelling vanaf € 150,- excl. btw. Onder dit bedrag betaal je € 6,95 excl. btw aan verzendkosten.

Gratis afhalen in Nieuwegein
Wist je al dat je jouw bestelling ook gewoon kunt komen afhalen in ons magazijn in Nieuwegein? Selecteer deze verzendoptie tijdens het afrekenen. Wij nemen je bestelling direct in behandeling en zorgen wij dat deze binnen 1 tot 3 werkdagen voor je klaar staat om afgehaald te worden. Je ontvangt van ons bericht als je bestelling klaar staat!

Jazeker! Direct nadat wij je pakket hebben ingeleverd bij onze vervoerder ontvang je op je e-mailadres een mail met een track & trace code. Zo ben je altijd op de hoogte van de verzendstatus van je bestelling.

Je ontvangt jouw bestelling doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen. Wij communiceren de verwachte leverdatum direct als wij de orderbevestiging naar je versturen. Ook als de levertijd langer duurt als verwacht melden wij dit uiteraard. Bijvoorbeeld als één of meerdere producten uit jouw bestelling (tijdelijk) niet op voorraad zijn.

Je kunt jouw bestelling ook gewoon komen afhalen in ons magazijn in Nieuwegein. Selecteer deze verzendoptie tijdens het afrekenen. Wij nemen je bestelling direct in behandeling en deze staat doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen voor je klaar staat om afgehaald te worden. Je ontvangt van ons bericht als je bestelling klaar staat!

Als je jouw bestelling ontvangen hebt, controleer hem dan direct. Indien je bestelling beschadigd geleverd is stel je ons direct na de levering op de hoogte. Samen vinden wij de beste oplossing!

Retourneren

Controleer je bestelling na ontvangst direct. Als je niet tevreden bent over een product willen we dit graag direct van je horen. Samen vinden wij een passende oplossing!

Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen via info@hygieneconcurrent.nl of bel 085-400 20 03. Je ontvangt van ons een retourformulier welke je invult en meestuurt met de retourzending. Ook ontvang je een retourlabel van onze vervoerder per mail. Dit label plak je op de doos van je retourzending waarna je het pakket inlevert bij een PostNL pakketpunt. Er zijn meer dan 3.750 PostNL pakketpunten, dus er is er altijd één bij jou in de buurt.

Alleen als de producten voldoen aan de onderstaande voorwaarden kun je deze retourneren:

  • Binnen een week na ontvangst van de producten kun je deze nog retourneren
  • De producten dienen compleet te zijn
  • De producten dienen in de originele, onbeschadigde en onbeschreven dan wel onbestickerde doos/verpakking geretourneerd te worden
  • De producten dienen in een extra omdoos en goed verpakt geretourneerd te worden Dit om beschadiging aan het product en zijn originele verpakking te voorkomen

Alleen als de producten voldoen aan de onderstaande voorwaarden kun je deze retourneren:

  • Binnen een week na ontvangst van de producten kun je deze nog retourneren
  • De producten dienen compleet te zijn
  • De producten dienen in de originele, onbeschadigde en onbeschreven dan wel onbestickerde doos/verpakking geretourneerd te worden
  • De producten dienen in een extra omdoos en goed verpakt geretourneerd te worden Dit om beschadiging aan het product en zijn originele verpakking te voorkomen

Als je producten retour wilt zenden zijn daar wel kosten aan verbonden. Indien HygiëneConcurrent schuldig is aan de retourzending zullen wij de kosten uiteraard voor onze rekening nemen. De kosten voor het retour zenden zijn afhankelijk van de grootte van het pakket. Hieronder hebben wij de kosten voor je op een rij gezet.

Verzendkosten pakket binnen Nederland
Kosten€ 6,95
Gewicht0 - 23 kg
23 - 30 kg (+ € 3,00)
Minimumformaat10 x 10 x 1 cm
Maximumformaat100 x 70 x 58 cm
175 x 78 x 58 cm (+ € 3,00)
Bovenstaande tarieven zijn exclusief btw

De verzendstatus van een pakketzending is te volgen via Track & Trace.

Jazeker. Je kunt je retourzending volgen d.m.v. je Track & Trace code. Jouw Track & Trace code staat vermeld op het retourlabel die je hebt ontvangen.

Ja, wij sturen je een bevestigingsmail zodra je retourzending bij ons is afgeleverd.

Als het product voldoet aan alle retourvoorwaarden ontvang je binnen 5 werkdagen het geld terug op je rekening. De 5 werkdagen gaan in nadat de zending is afgeleverd bij HygiëneConcurrent. De retourkosten zullen verrekend worden met het aankoopbedrag.

Jazeker! Wij bieden op al onze producten een garantietermijn van 2 tot 5 jaar aan. Het aantal jaren garantie is afhankelijk van welk product het betreft.

Onze volledige retourvoorwaarden vind je op de pagina retourneren. Deze pagina vind je op iedere pagina onderaan onze webshop.